Kisebb-nagyobb viszályok közepette elgondolkoztam mikor cselekszik jobban az ember. Az én szüleim az abszolút ellentétek, édesapám azt vallja jobb ha csöndben hallgatom végig a dolgokat, édesanyám pedig szókimondó. Én jobban szeretem a tiszta, egyenes beszédet, de van hogy azt kívánom bár ne mondtam volna semmit. De tudom, hogy ha csendben maradok felgyülemlik bennem a nyomás és az lehet hogy épp rosszkor, rossz embert talál meg. Ha pedig kimondom lehetséges hogy utánna megbánom. Van arany középút ilyen téren? Hol lehet olyan bölcs embert találni aki tudja mikor maradjon csendben és mikor mondja ki amit gondol?

A bejegyzés trackback címe:

https://not-meat.blog.hu/api/trackback/id/tr712655941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása