LAA 2010.11.01. 19:57

Legjobb védekezés...

...a támadás. Mondta ezt az okos dolgot valaki. Saját életemben kezdem ezt észrevenni. Életem eddigi részében nagyon sokan kigúnyoltak, lenéztek. Egy idő után ez engem nagyon idegesített és elkezdtem változni. Persze, próbáltam magamnak bemagyarázni a "Nem kell velük törődni!" dolgot, de nem sikerült. Mikor új iskolába kerültem megint jöttek a gúnyolódások. Azóta kezdem magamon észrevenni ezt a védekezési formát. Az emberek akik nap mint nap velem vannak észrevettek egyfajta bunkóságot. Az egómat is próbáltam növelni, de sajnos ez csak ismerős közegben nyilvánul meg. Ma feltettem magamnak azt a kérdést, hogy: "Rossz ha én ezt csinálom?". Nem sikerült eldöntenem. Rossz azért, mert a családomommal és a barátaimmal is így bánok, de jó mert azok akik az ellenségeim meghátrálnak. Persze, lehet hogy tudják hogy így védekezem. Nem érzem azt hogy hajlandó lennék megváltozni, nem szeretném hogy mindenki szeressen.

A bejegyzés trackback címe:

https://not-meat.blog.hu/api/trackback/id/tr832414439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása